אלכימיה של מטאפיזיקה סינית

המושג העתיק הזה  שדיבר על להפוך מתכות לזהב מקבל הבנה חדשה כשמתעוררים.

המסע שלי דרך עולם המטפיזיקה הסינית  היה מסע להבנת קודים אנרגטיים.
בשיטה בשם  "פריחת השזיף" החוברת לחוכמת האי צ'ינג מדברים על זה שהיקום נותן לנו סימנים בעלי משמעות,  דרכם אפשר לראות את המציאות.
לאורך השנים , ככל שהעמקתי , נגלו לעיני סימנים ללא הרף:  בדרכי ליעוץ, בריצות הבוקר, בקומי בבוקר ובכל זמן.

כאשר הסימנים האלה חוברים יחד בדרך לא צפויה נוצרת אלכימיה ובסופה הבחנתי  כיצד כל הסימנים מתמזגים לפאזל אחד בתמונה גדולה  לגבי איך באמת אנרגיה עובדת ואיך היקום עובד.

עכשיו כשהעולם משתנה עידן 9 בפתח ,עידן האלכימיה כבר כאן.

המדע, הפיסיקה, המטאפיסקה, הרוחניות, חוכמת הדתות הכל מתחבר אחד לשני ומתבהר שמעולם לא הייתה הפרדות , פשוט לא היינו ערים לזה.

המסע שלנו הוא מסע של התגלות, כשמתגלים עוד ועוד קודים, דרך המתמטיקה והגאומטריה שיש ביקום נזכרים  שהכל היה פה אבל לא יכולנו לראות קודם.

חוקרים בעלי תודעה גבוהה גילו ממש לאחרונה איך סמל השור שמייצג את הרוח החופשית של לאו צ'ה הרוכב עליו מתגלה בסעודה האחרונה של ישו, בפירמידות  ועוד. בפירמידה הגדולה במצרים התגלה לאחרונה כתב ראשוני קדום עם הקווים המופיעים בהקסגרמות של האי צינג . השם הראשון של אלוהים שאין לומר את שמו חובר לפאי המייצג את המספר 22 (כמספר האותיות בשפה העברית) שהוא המספר של גאיה ושל האנרגיה החדשה.
העבר והעתיד מתמזגים באנרגיה חדשה.

קודים המופיעים במטאפיזיקה הסינית ומיוצגים גם בתרבויות אחרות  מדגישים את הרעיון של הרמוניה ואיזון בתוך העולם הטבעי בשפע דרכים:  

  • סמלים מקודשים – סמלים בתרבויות עתיקות שונות קידדו רעיונות דומים על הקשר בין כל הדברים, המשקפים הרמוניה קוסמית השולטת הן במיקרוקוסמוס והן במקרוקוסמוס. אפשר לראות ארכיטיפים אוניברסלים בתרבויות שונות שכולן מייצגות חיים ,מוות פוריות וסדר קוסמי
  • מספרים מקודשים- תרבויות עתיקות רבות ייחסו משמעות למספרים ספציפיים, והאמינו שיש להם תכונות מיסטיות.  מבוטאים ,למשל, בנומרולוגיה, פנג שואי  וחמשת אלמנטים מהם עשויים חומרי הבניין להבנת הקוסמולוגיה הסינית . כל אלמנט, כל כוכב המופיע בשיטות השונות  מייצג מספר וכך גם 64 ההקסגרמות של האי צינג. זו מתמטיקה רוחנית גבוהה ומקודשת החורגת מהסתכלות לינארית על המספרים
  • יישור שמימי- המטאפיזיקה הסינית כוללת לעתים קרובות חקר של גרמי שמים והשפעתם על אירועים ארציים. תרבויות עתיקות קידמו יישורים שמימיים ותופעות אסטרונומיות בסמליהן, המשקפות הבנה משותפת של הקשר בין השמים וכדור הארץ.
  • נרטיבים מיתולוגיים- סמליות מקודדת בתרבויות עתיקות מספרת נרטיבים מיתולוגיים דומים, אם כי עם וריאציות תרבותיות. למשל, מיתוסי יצירה או סיפורים של דמויות גבורה עשויים לחלוק נושאים בסיסיים המהדהדים עם עקרונות המטאפיזיקה הסינית.
  • דינמיקה של יין ויאנג – המטאפיזיקה הסינית מציגה באופן בולט את המושג יין ויאנג, המייצג את הטבע הדואליסטי של הקיום.  עקרונות דואליסטיים דומים מקודדים בסמלים מתרבויות עתיקות אחרות, והם  משקפים הבנה משותפת של יחסי הגומלין בין כוחות מנוגדים והצורך באיזון.
  • גיאומטריה מקודשת- נוסחת הבגואה , הנוסחאות השונות על מצפן  הפנג שואי ועוד עשו שימוש בגיאומטריה מקודשת. אותם סמלים עתיקים  יוצרים הקשר עם הפרופורציות של הפירמידות, בעיצוב של מקדשים עתיקים או בפריסה של ערים ועוד

 

ככל שאני מקבלת עוד בהירות כך אני מוקירה ומברכת את זה שהייתי מספיק חכמה כשבחרתי את עולם המטאפיזיקה הסינית המלווה אותי כבר כמה מסעות חיים כדי ליצור אינטגרציה עם המידע הזה ולראות את הרלבנטיות שלו לעולם המשתנה.

ב2013 עמדתי בכיתה והצלחתי לחבר את מה שהיה לי ממש קשה להבין .

יכולתי להבין מדוע הנחש מוליד מתכת, מדוע ינג עץ יוצר אינטגרציה עם ין אדמה, מה פירוש הקודים הממזגים שמים מוקדמים ושמיים מאוחרים בנוסחאות הבגואה ולראות שהכל אבל הכל קשור בתוך המטאפיסיקה ה הסינית עצמה: שיטת הקיסר הסגול, הכוכב הלבן, שואן קונג, ארבעת עמודי הגורל, נוסחאות מים ועוד

התחלתי להתעורר ולראות שמה שתפסנו כמאבק בין אלמנטים מופיע כעת בפיזיקה קוונטית כהתרחבות של האלמנטים היוצרים אלכימיה מדהימה. איך  כוכב 5  "המרתיע" הוא  הקיסר המייצג את הלב הממרכז את הכל.

אדם יתקשה לראות את הקודים הללו כשליבו לא פתוח

בסדרה קוראינית מקסימה שנקראת " אלכימיה של נשמות"  אחד המבחנים שמקבל המכשף  זה לקרוא את הספר  שדפיו ריקים. אף אחד לא יכול היה לקרוא ולהבין עד שהוא לא חווה בעצמו אהבה  כי זה היה סיפור אהבה שכתב גבר לאהובתו.

לפי הסדרה בדרכ לוקח עשרות שנים לקרוא ולהבין את הטקסט שנמצא על הדף אך כאשר  המכשף  פותח את הלב המילים פשוט הופיעו על הדף.  מילים פשוטות הנושאים חוכמה עמוקה.

כשנגלה את המשמעות, כשנחווה את המיזוג בעצמנו  תבוא משמעות חדשה, התרחבות חדשה

היקום משתוקק להתגלות בפנינו, כמו אלכימיה הוא מבקש סדר חדש וזה מה שקורה עכשיו,
המטאפיסיקה הסינית  רוצה לגלות לנו הרבה יותר

כשנפתח את הלב נגלה את החיבורים המרתקים הללו שהקדמונים השאירו לנו כדי שניזכר מי אנחנו

האלכימיה הזאת מייצגת את עידן 9 , עידן האש והטרנספורמציה.