פנג שואי וכמה מילים על ..הרים +סרטון

מעטים מהעוסקים ביעוץ על פי השיטה או בכלל מבינים באמת מה זה  פנג שואי עודם עוסקים בלימוד "מעשי" מזורז וטכני אך פנג שואי מקצועי הוא הרבה יותר מעיסוק בבתים.
פנג שואי באמת! עוסק במגוון רחב של אנרגיות ובדרך כלל משויך במזרח לאנשים חכמים הנכונים להשקיע בלימוד של תחומים רבים המרושתים זה בזה, בשיטות שונות שהקשר שלהם לבית מגורים הוא חלק יחסית קטן מסך כל התמונה שנקראת פנג שואי או נכון יותר מטאפיסיקה סינית.  
אחד התחומים העיקריים בפנג שואי שגם דורשים מיומנות מעשית ליבתית רבת שנים קשור  להכרות  עם האנרגיה של האדמה.
פנג שואי לא אפשרי בלי הכרות עם הרים המקיפים אותנו מכל עבר אם נבחין בהם או לא.
ההרים הנם כלי אחסון של מידע עוצמתי, חוכמה עמוקה המבקשת כעת יותר מאי פעם לבוא לחזית ולקבל התייחסות.  

החוכמה הצלולה  והגבוהה הנמצאת בגאיה מבקשת להתעורר בלב של כל אחד מאתנו ובפלנטה.
לא ניתן לראות את החוכמה –  היא שקטה, היא פנימית ולכן לפי התפיסה הדאואיסטית אדם חכם יודע לכן הוא גם לא מגיב.  אנשים יכולים לתפוס היעדר דיבור כחולשה אך חכמים יודעים את חוכמת השקט הפנימית.
חוכמה מיוצגת באלמנט המים ולכן הרים דומים באופן מטאפורי לצב גדול עתיק וחכם המייצג את האנרגיה של כיוון צפון, אזור החקר, הצלילות והחוכמה לפי הפנג שואי.
סרטון שצולם בהרי אילת עוסק בקשר בין מה שנראה למה שלא נראה, קשר בין היין לינג וההשפעה שלו על הפנג שואי ועל העולם שמשתנה.
על פי צורת הרי אילת, המרקם, החספוס, הצבע ניתן לראות את השפעתם על אופי האנשים המתגוררים במקום. שכבות של הרים כשכבות של אנרגיה הנמצאות בסביבה, בבית, ובכל מקום.
כשמגיעים לסין רואים הרים נדירים בעוצמתם ומתוך זה ניתן להבין מדוע המומחיות של הסינים בטופוגרפיה ולמה היה חשוב לבנות את האתרים השונים בקרבת הרים שנבחנו בקפידה ובמיומנות רבה.
מידע נוסף בסרטון המצורף