עובדיה יוסף מנהיג רוחני בישראל

social_explorationמה יש במפה האסטרולוגית הסינית שהופכת את עובדיה יוסף למנהיג רוחני עוצמתי כל כך ומה השתנה?

השינוי ,כפי שאני רואה אותו משתקף במנהיג התנועה ומתבטא בתנועה ובהלך הרוחני של מדינת ישראל.  סימנים מקדימים לכך החלו עת הובהל לראשונה עובדיה יוסף לבית החולים טרם הבחירות, או אז ירדה קרנה של ש'ס וזה בא לידי ביטוי בתוצאות הבחירות.

עובדיה יוסף תאריך לידה 23.9.1920 

(ההתייחסות כללית כיון שאין לי את שעת הלידה החשובה לניתוח מעמיק של המפה )

 
שנה
חודש
יום
שעה
ינג מתכת
ין עץ
ינג עץ
אין שעה
קוף
תרנגול
קוף
 
ינג מתכת
ינג מים
ינג אדמה
ין מתכת
ינג מתכת
ינג מים
ינג אדמה
 
המפה של עובדיה יוסף מראה על כושר מנהיגות  נדיר ומשמעותי המבוטא  באלמנט המתכת הדומיננטי במפה  ומאפייניו: כוחניות, אומץ, תעוזה, מנהיגות, סטטוס , שיפוט, ביקורת, בתוספת כריזמה בקוף- תרנגול ,כל מה שנדרש כדי להיות מנהיג…פוליטי. 

מידע מלא אודות בריאותו אפשרי כאשר יש שעת לידה מעודכנת ,לא במקרה הזה. עם זאת, עודף אלמנט המתכת הניכר במפה משקף בעיות נשימה וחוסר איזון הקשור לראות ומחליש את הלב. חוסר האיזון מתגבר השנה בנחש המוליד את אלמנט המתכת והתחזק באינטראקציה שלו עם התרנגול ובחודש ספטמבר חודש ין מתכת תרנגול (עוד מתכת)  

אלמנט התומכים הניכר בקוף מראה על לימוד מעמיק בנסתר ובלא קונבנציונאלי , עיסוק במחקר, אינטואיציות מצוינות וחשיבה שונה וייחודית. גדולתו ב "החזרת עטרת יהדות ספרד ליושנה". מה שיכול להצביע על השילוב של מנהיג – רוחני .
בבקשי להבין את סוגיית המנהיגות הרוחנית ובטויה במפות האסטרולוגיות, בדקתי מפות אסטרולוגיות של עשרת המנהיגים הרוחניים הגדולים בעולם לשנת 2013  (הקישור לכתבה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4430360,00.html
מרביתם נעדרים את אלמנט הכוח המבטא כוחניות ושליטה אותם אפיונים הנוגדים תפיסה רוחנית מזרחית . מלחמות על צדק ושליטה ,פרפקציוניזם (הניכרים באלמנט המתכת אף יותר) שלטו לאורך דורות רבים והתאימו למנהיגות מסורתית שזמנה עבר או עומד להשתנות.
גדול המורים הרוחניים היום בעולם הוא נזיר זן בשם THICH NHAT HANNהמטיף לחמלה. המילה החרוטה על דגלם של מורי רוח בעולם המזרחי ונעדרת  ביחסי עובדיה יוסף עם הרב עמאר ובכלל במלחמת הירושה.
התאריך היחיד שמצאתי באינטרנט הוא של בנו של עובדיה יוסף, המועמד לרשת אותו 

הרב דויד יוסף  10.8.57

(ההתייחסות כללית כיון שאין לי את שעת הלידה החשובה לניתוח מעמיק של המפה )

 

שנה
חודש
יום
שעה
ין מתכת
ין מתכת
ין מתכת
 
אין שעה
ארנבת
שור
תרנגול
 
 
ין עץ
ין אדמה
ין מתכת
ין מים
ין מתכת
 
באופן מפתיע  במפה של הרב דויד יוסף ניכר גם  עודף של אלמנט מתכת למרות שהמפות משתקפות זו לזו  הן שונות מאוד זו מזו. ניתן לראות שבניגוד לאביו בעל הכריזמה הרבה ,השליטה והכוח החיצוני המפה של בנו משקפת ,עיסוק בעצמי , עוצמה פנימית גבוהה  ואהבת אדם. בסביבות גיל 63 הוא נכנס לתקופה טובה יותר וניכר שיוכל להוביל את התנועה ולאחד אותה באופן שונה מאביו.
שינויים מתרחשים בכל העולם באופן טבעי לאור העובדה שהמצב הקבוע ביותר ביקום הוא השינוי שרבים מסרבי להכיר בו המשתקף לא רק בחיים אלא גם בדפוסי חשיבה ואמונה.
האפיפיור הצהיר לאחרונה שהכניסה פתוחה לכל אדם באשר הוא ולאנשים שלא מאמינים בכנסייה ואף שיבח את עמידותה של היהדות חרף כל האתגרים בכל הדורות.
טרנספורמציה נוכחת  גם במדינות ערב
יותר ויותר ומיום ליום אנשים  מסרבים לנכס כוח לאדם זה או אחר המציע להם כיצד לחשוב ומה  לעשות או לא לעשות תוך הקפדה על חוקים נוקשים .

יותר ויותר אנשים יבקשו להחזיר לעצמם את הכוח, את החופש להיות מי שהם.

בקשת המשפחה מעם ישראל לקרוא תהילים למען בריאותו של הרב מראה מהי כוחה של אחדות, כשאין הפרדה בין יהדות של אשכנזים וספרדים, יהודים וגויים . 

מי ייתן ותיושם בכל זמן ואיש באמונתו יחיה.

"ואהבת לרעך כמוך" כמה פשוט וכמה מעטים מיישמים.