ייעוץ פנג שואי לבית

ייעוץ פנג שואי לביתייעוץ פנג שואי לבית לשיפור מיידי בכל התחומים

ייעוץ פנג שואי לבית פותח בפניכם עולם חדש של אפשרויות לשיפור איכות החיים שלכם, הזוגיות, המצב הבריאותי ועוד. באמצעות שירות ייעוץ פנג שואי לבית תוכלו לקבל מידע והכוונה על חסימות אנרגטיות בסביבתם, מיקום לא נכון של אלמנטים שונים בבית כמו תמונות, פסלים, חפצי נוי שונים וצבעוניות וכמובן מגוון דרכים אופרטיביות לשיפור מיידי.  על ידי ייעוץ פנג שואי תגלו אילו אלמנטים חסרים בביתכם, האם הכיוונים השונים נכונים עברכם ומהם הנקודות שעליכן לחזק.

ייעוץ פנג שואי לביתמי יכול לבצע ייעוץ פנג שואי לבית?

תורת פנג שואי בכלל ובתוכה תחום עיצוב הבית לפי פנג שואי היא עמוקה ודורשת שילוב של ידע רב בתחומים שונים כמו אסטרולוגיה סינית, מטאפיזיקה סינית, כיווני הכוכבים, עקרונות פנג שואי, ידע אודות אנרגיית הצ'י ועוד. לכן מי שיכול לעסוק בתחום ולספק ייעוץ פנג שואי לבתים הוא מי שעבר הכשרה מתאימה בלבד. בוגרי המסלולים הרלוונטיים בבית הספר לפנג שואי של שרונה פומס יכולים לספק ללקוחות שירותי יעוץ בתחומים שונים.

ייעוץ פנג שואי לבית אצל שרונה פומס

שרונה פומס, מנהלת בית הספר לפנג שואי ויועצת פנג שואי בכירה מבצעת ייעוץ פנג שואי לבתים, לעסקים ולכל תחומי החיים. אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ פנג שואי מקצועי לבית אשר ישנה לטובה את חייכם בכל המובנים פנו עוד היום לשרונה פומס 09-7447092

קראו גם על ייעוץ פנג שואי לעסק