חגיגת שנת התרנגול

ב3.2.17 לקראת חצות תיכנס שנה חדשה לפי הסינים. כל שנה חדשה לפי עולם המטאפיזקה הסינית מביאה אנרגיה שונה מבחוץ יחד עם שינויים המשפיעים על: הגוף, המיינד, בתים, עסקים ,   מערכות היחסים של אנשים עם מגוון תחומי חייהם, עם אנשים בסביבה ועם הבחירות שלהם וטוב שכך.

שנת 2017 על פי פנג שואי היא שנה מיוחדת כי היא גם פותחת עידן חדש. הסינים הקדמונים ידעו שיום אחד יהיה שינוי גדול הם לא ידעו בדיוק מתי הוא יבוא אך הסינים מצאו שאין מתאים ממנו להגיע בעידן 9 המספר המשלים ומחבר את הכל. האם זה מקרי שנשיא ארצות הברית דונלד טרמפ הוא הנשיא ה45 (9) ?

מספרים, כוכבים ,אותיות, אלמנטים נותנים לנו סמנים אך לא מעבר לזה כי העידן החדש שגם הסינים מדברים עליו, עידן השמש העולה, הוא לא עידן של חישובים אלא עידן של חידושים חדשים שלא ניתן ולא נרצה יותר לאמוד מראש אלא לקבל מהם השראה.

עד כה יכולנו לנבא לפי מה שהיה וזה עבד מצוין אך זו אנרגיה ישנה שעדיין קיימת אך היא מתמוססת בהדרגה. נוכל לראות למשל, ששנת 2008 הייתה כמו שנת 2017 שנה מספר 1 . בשנת 2008 היה המשבר הכלכלי הגדול בעולם וזה מרמז על האווירה הצפויה לנו השנה כששני אלמנטים מנוגדים מבקשים להניע את האנרגיה יותר מאי פעם בעולם שמאיץ ומשתנה יותר ויותר.

כמה מילים על פנג שואי

שלושה אזורים בבית מביאים  שינויים משמעותיים והם: האזור המזרחי, הוא אזור השפע של הבית החובר לאזור המתנגש עם האנרגיה השנתית וקשור לאתגרים ו/או להתקדמות בתחום הפיננסי.  האזור המערבי היוצר טריגר לעזיבת הישן המוקרן על כל הסביבה ובעיקר האזור הדרומי המהפכני, המכלה את הישן ובונה מחדש. זה משפיע על בתים ועסקים ששם נמצאת: דלת הכניסה או חדר שינה או חדר עבודה או מטבח כל מקום ששוהים בו לעיתים תכופות מידי  וכדומה.
ניתן לראות באיזה תחום יהיו השינויים בהתאמה למפת הלידה של מי שמשתמש באזורים הללו.

השנה גם נוכל לבחור באיזה עוצמה נרצה לחוות את השינויים האם נרצה לתקן, למתן, לשנות או פשוט נבחר לא להגן על עצמנו משינויים הבאים ממקום של אהבה וחסד כדי לתמוך בנו ויהוו את הדבר החשוב ביותר השנה, כדי לעבור אותה בנינוחות ובשלווה.

חדרים ההרמוניים ביותר השנה הם החדר הצפוני המביא לקידום ומעמד והחדר הדרום מזרחי  מביא לאירועים שמחים, יצירתיות ושפע.
החדר הצפון מערבי תומך  בזוגיות הרמונית ובהזדמנויות מתגמלות להשקעה בנדל"ן, החדר הצפון מזרחי מביא פריחה של רעיונות ותמיכה ללומדים, החדר הדרום מערבי מעודד מרדנות ושיתופי פעולה  
הבית משתתף בחגיגה של התקדמות ואנו מתמזגים עם הכל ומניחים לכל מה שבסביבה שלנו לתמוך בנו.

מידע כללי נוסף על שנת 2017 בסרטון