אודות בית הספר

פנג שואי, בית ספר לפנג שואי

 

בית הספר לפנג שואי בהוראתה האישית של שרונה פומס,
מוביל להתמחות מקצועית מעמיקה וגבוהה, חקירה ואותנטיות.
מציע  את המידע הקלאסי המקצועי והרלוונטי ביותר,
המתחדש, המתרחב והמעודכן מתוך זה לסייע לאנשים
לאהוב את ביתם, את עצמם ואת כל מה שיש.
לחיות את ההרמוניה באופן אישי ובסביבה
התומכת בשייכות, בטחון ונינוחות. 

בית הספר מציע:

לימודים פרונטלים ולימודים וירטואלים

נא ללחוץ על הקישור לקבלת מידע על הקורס הפרונטאלי הקרוב:

לימודי העשרה והכשרת יועצי פנג שואי, אסטרולוגיה ומטאפיסיקה סינית- עידן 9




בנוסף בית הספר לפנג שואי  של שרונה פומס מציע מגוון רחב, מעמיק ומקיף ביותר של תוכניות לימוד בתחום האומנות והמדע של המטאפיזיקה הסינית גם במתכונת וירטואלית הכוללות: 

פנג שואי קלאסי (סאן אה וסאן יואן), אסטרולוגיה סינית, בצאי- שמונה אחוזות , שואן קונג – כוכבים מעופפים, שואן קונג למתקדמים – כוכב סגול/לבן , קי תשעת הכוכבים, יי-ג'ינג, חוכמת הפנים ,נוסחאות מים, נוסחאות הרים, שואן קונג דה גואה ,פילוסופיה ופסיכולוגיה דאואיסטית, טכניקות מגוונות ומתקדמות בבחירת העיתוי,  "אומנות האסטרטגיה הסינית" : קי מן דנג'יה ועוד.

כל תוכניות הלימוד, הקורסים והסדנאות הועברו ללימוד וירטואלי מקיף  ויחודי!
לימוד אישי עצמאי בכל מקום וזמן בתמיכה אישית של שרונה פומס
ובתרגול אישי ו/או קבוצתי עם משתתפי הלימוד הוירטואלי

 
בית הספר לפנג שואי מציע אפשרויות בחירה בין תוכניות לימוד שונות

קורס פנג שואי – העשרה למבקשים לקבל כלים ראשוניים ושימושיים ליישום אישי, בבית ובעסק. הכלים המועברים בצורה מעמיקה ואינטנסיבית מביאים מידע מרתק שאינו מופיע באמצעי התקשורת אלא כזה הנלמד ממיטב המומחים בעולם, מועבר באופן אישי למשתתפים  לאחר שנים של התנסות וחקירה.- מתכונת וירטואלית או פרונטלית 

הכשרה מקצועית בתחום ייעוץ פנג שואי,אסטרולוגיה ומטאפיסקה סינית  למבקשים להרחיב את כלי העבודה שלהם כמעצבים ,אדריכלים או מטפלים , להעמיק בתחום באופן אישי או לרכוש מקצוע מרתק, מספק ומבוקש. מתכונת וירטואלית או פרונטלית 

הכשרת מומחים בפנג שואי ,אסטרולוגיה ומטאפיסיקה הסינית- המידע המתקדם בעולם מכשיר את התלמידים למצוינות – קורס יחודי- לימודי התמחות שנה ב-ג' המיטב! קורסים וסדנאות לבוגרים וליועצים- במתכונת פרונטלית ווירטואלית 

תוכניות העשרה לבוגרים מסיימי תוכנית ההכשרה המבקשים ידע מגוון מעמיק ומתקדם בנושא מוזמנים להרחיב את הידע באמצעות קורסים נוספים וסדנאות מרוכזות המוצעים ללימוד וירטואלי. 

לימודי העשרה באסטרולוגיה סינית למבקשים כלים מתקדמים באבחון, ניבוי גורל ומזל של אנשים באופן אישי, עסקי ולמטרות פנג שואי. 

הכשרת יועצים באסטרולוגיה סינית התכנית מיועדת למבקשים להעמיק בידע האסטרולוגי תוך שילוב של מידע מתקדם במטאפיסיקה הסינית כדי להגיע למצוינות ולמטרות ייעוץ מקצועי. הקורס השלם המרוכז והמקצועי ביותר ב"ארבעת עמודי הגורל" משלב שנים של לימוד, התנסות ויעוץ  מעשי.

קורס אסטרולוגית הקיסר הסגול  מידע משלים ליועצים, למבקשים להרחיב את ארגז הכלים בתחום האסטרולוגיה. נקודות מבט נוספות על יחסים שלנו עם הכל. מידע חשוב ליעוץ מקצועי. הקורס השלם, המרתק והשימושי  ללימוד עצמאי. 

• ייחודו של בית הספר הוא בחשיפתן של אסכולות שונות בצד מידע הנלמד אצל מומחים שונים המקצועיים ביותר בתחום בעולם כדי להקנות מידע מקיף, רחב והוליסטי בגישות השונות מתוך המטאפיסיקה הסינית.

• בית הספר מבקש להעניק לפנג שואי,על כל שלוחותיו, את המקום הראוי לו באמת, מקום רציני ומכובד המייצג ידע מרתק, עמוק וייחודי.

• בית הספר חושף את הכלים המוצקים העומדים בבסיס האסכולות הקלאסיות השונות בנושא הפנג שואי מותאמים למציאות המודרנית ומאפשר לתלמידים לפתח כלים לאבחון נכון בשילוב עם פיתוח מיומנות החקירה בנושא.

• אחד מהעקרונות המובילים של בית הספר הוא העדכון המתמיד והקשר השוטף עם גדולי המומחים בעולם כדי להביא חדשנות,התפתחות , מצוינות ומומחיות בנושא.

• תוכניות הלימודים מועברות באווירה נעימה, בצורה בהירה, שימושית וקלה ליישום המבוססות על הרצאות שנעשו בכיתה מלוות במצגת. בנוסף  מקבלים המשתתפים שקפים לעבודה (במידת הצורך), חוברת עבודה, ניתוח מקרים בכיתה ושיעורי תרגול .

• ייחודו של בית הספר בהנחייתה המקצועית והאישית של שרונה פומס בכל הרמות השונות של תוכניות הלימוד. המידע המועבר בשיעורים משלב את היריעה הרחבה והמעשירה של המטאפיסקה הסינית.  הידע הרחב  והנסיון האישי הרב של שרונה  מקדמים העצמה והתפתחות אישית  מעבר ללימוד המקצועי. 

• תוכנית הלימודים מרוכזת ומאפשרת  לימוד פרונטלי או עצמאי דרך האינטרנט בכל מקום וזמן נוח באופן אישי.
קצב הלימוד האישי  והאפשרות לחזור שוב ושוב על השיעורים מהווה יתרון משמעותי  להבנה ולתרגול. 

• בית הספר נותן תמיכה אישית ומקצועית לתלמידיו לאורך כל הדרך בזמן הלימודים וגם לאחר סיומם. 

•תלמידי בית הספר אוהבים את מה שהם לומדים ומוגשמים מעיסוק התורם לאחרים ולעצמם.